2011年6月5日星期日

當一個人無聊到失控的時候

以下內容為我精神錯亂時寫,並不代表本人正常時的行為/表現。

                                                               

事先聲明,我絕對唔係Justin Beiber嘅fan,亦對佢完全冇興趣。

不過我發現我無論去到邊,都會聽到佢果首極度洗腦嘅 Baby,之後再睇埋Glee版本嘅Baby,我竟然開始上腦,而且到達一個不能自拔的地步。



我覺得好型,型到我要喺屋企學佢跳舞.....4秒噤多......就係片中00:48到00:52果4秒。

我日夜苦練,不過當我滿心歡喜向朋友展示我舞技的時候,個個都話我......成日低.能.仔噤...........


                                                               

小心,唔好衝紅燈,因為香港有........................


呀,當一個人無聊到失控的時候,佢會傻左嫁!!!!!


                                                               

記得上年春夏之交都有寫過,不過,這個抑鬱的星期天,再唱多次...........



馬田亨,醒目D啦你!

7 則留言:

naruto 說...

張poster字款完全唔夾,做過

卡臣 說...

紅燈俠?
似「紅燈花生油俠」多啲

unknown 說...

大叔:
15分鐘貨仔~是旦啦!

卡臣大哥:
紅燈花生油俠?都好,可以代表香港!!!

kateyip 說...

哈~~ 又真係好無聊喎~~

JC 說...

Sorry, 我睇唔明張電影海報究竟想講乜。

unknown 說...

kate:
多謝

JC:
我們都永遠不明白其他人所做的無聊事
別花時間研究,因為我自己都不明白

naruto 說...

喂!我諗好多人會“欣賞”你跳果幾野,拍片放上嚟啦

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...