2011年6月20日星期一

感情煩惱 - 關於我的外星女友

以下內容含有劇毒及成人情節,不喜勿看

                                                       
我又有愛情苦惱,話說近日有2個女人為左爭我而反面,做男人做到我噤,真係.........真係好........

最近迷上了一隻遊戲mass effect 2,內容和星球大戰差不多,都是有壞人危害宇宙安全,英勇的主角及一眾同伴為了世界和平,與惡勢力對抗的宇宙科幻故事。

聽上去好像是一個老掉牙的故事,不過mass effect 2在世界各地獲獎無數,其劇本上是非常出色,故事上很值得反思的地方,例如各種族的衝突,活體實驗,什麼是正義等問題。主角很多時要從兩難的局面作出選擇。

不過今天我不是想討論它的故事,而是遊戲中一個很重要的部份,就是溝女!正所謂保家衛國之餘,識下女仔之餘都好重要! 遊戲過程中,你可以在各個女同伴中選擇一個發展感情,提昇好感度,進而有更親密的「活動」。就好似噤......



係唔係好刺激呢?好喇,我地睇下我地有咩女同伴先,首先係人類代表......

睇佢惡死樣就知係難相處果種,Miranda在其港女性格之下,其實有溫柔一面,而且更是非常愛錫自己的妹妹。

重有同主角出生入死,怕怕醜醜,又易相處的Tali,不過佢真面目係點,真係無人知.....


 性格暴力女王Jack,一身punk look嘅佢,其實有一段悲慘過去,內心非常渴望被愛。(男主角係時候出動喇!!!)

冷酷美人Samara,身材火爆,不過人地已經成4000幾歲,熟女中的熟女,做我太太太太太太太婆都得喇。

睇曬噤多個佳麗,你地會要邊個呢?

Jack鍾意SM唔啱我,Samara年紀又好似相差太太太太太太太遠,所以最初我以Miranda為攻略目標,始終大家都係地球人,啱傾好多。不過花心的我,竟然慢慢被Tali所吸引,最後決定一腳踏兩船,一面Miranda,一面Tali,哇哈哈。

但是紙包唔住火,東窗事發,Tali竟然發現我賤男人身份,要我同Miranda講清楚,否則會同我一刀兩斷,令我好苦惱,好苦惱,點算好?

你話,如果現實係噤,有幾好。

而去到即將推出嘅mass effect 3,我地更可以發展男男戀情,第二集嘅英勇溝女王突然有180度轉變,連男人都要溝埋,真係「難為直攣定分界」。好喇,我地又係時候睇下我地有什麼男同伴可以選擇。

唔係歧視,不過黑人真係唔係我杯茶.....

你......你是昆蟲星人嗎?

下面係幻想圖........

呀........我......接受唔到.......

Keroro軍曹真實版?!?!?!?!?!?!

肉壯犀牛星人,個口大過我個頭,點同你錫呀?


就算你對眼幾深情都好,我係唔會要你!!!!!!

上圖: 日本人眼中的機械人女友

上圖: 歐美國家眼中的機械人女友(性別不明?)


日本有好多人類同女機械人嘅愛情電影,點解去到歐美會變成噤?

點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?點解?

下集,我都係識女仔算喇!



2 則留言:

naruto 說...

咪破壞軍曹美好嘅形象

unknown 說...

我都覺...........不過真係好似....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...